Merhaba öncelikle geçmiş olsun allah beterinden korusun bu olayı bizde yaşadık bugün ve benimde bebeğim 7 aylık yataktan düştü sabah malesef herşey saniyeler içinde oldu çok korktum ama takip ettim düştüğünde ağladı kucagıma aldığımda sustu her tarafını kontrol ettim hiç bir sıkıntı görmedim hastaneye götürmedim benim ikinci çocuk ilki de böyle düştüğü olmuştu tecrübesizlik oluyor biraz da hemen götürmüştük ama tomografiye girdiği için çok üzülmüştüm. Siz götürüp muayenesini yaptırmışsınız zaten bir şey çıkmamış inşallah da olmaz birşey Allah’ın izniyle sadece bu gece takipte olun tavsiyem tekrar geçmiş olsun 🙏