cananbulbul benim kızım da 22 günlük, 6.günden beri çok ciddi gaz sorunu vardı ne yapacağımızı şaşırdık sıcak havlular, sabah öğle akşam sakinken gaz masajları, benim ayrıca gaz yapmayan şeylerle beslenme şeklimi değiştirmem falan derken doktor sab simplex yazdı 15.gün kontrolünde. Baktık o da tek başına işe yaramıyor araştırdım forbiome probiyotikle birlikte vermeye başladım. Son 1 haftaya yakın maşallah diyeyim gaz sancısı çekmiyor yavrum ve kakaları düzene girdi hem saatli olmaya başladı hem de gazla beraber kolayca kaka yapabiliyor artık. Mama olarak hipp organic combiotic kullanıyoruz + anne sütü (ama sütüm az).