4 ay 10 günlük bebeğimle sizi çok iyi anlıyorum. Çok çok zor geçen üç ayın sonunda hafiflemeye başladı ve şuan artık o defteri kapattık. Rezene çayı kullandım ben çünkü sadece anne sütü içiyor bebeğim. Probiyotikli bir gaz damlası, bolca hareket ve banyo. Tamamen bende geçmesi dediğim gibi zaman içinde oldu. Biliyorum çok zor ama sabırlı olmaya çalışın