PoppyDaNeer Anna_ Okuma gruplarıyla da ayeı keyifli oluyor okumak, ben de öyle okuyorum yetiştirmeye çalışınca okuyorsun mecbur😁
allwrite PoppyDaNeer İnsanın eli gidemeyecek kadar kalın.😅 Sırf bu yüzden bi 4-5 yıldır okunmayı bekliyordu.
PoppyDaNeer hizliveofkeli Okumuştum daha önce gerçekten güzeldi, akıcı aslında ama hayat çocuk derken askıda kalabiliyor kitaplar😄
havvaya hizliveofkeli güzel bir kitap . Bitse bir dert bitmese bir dert . Sonrasında ayy şunu tekrar okuyayım hissiyatı geliyor insana. 😊
herkusunetiyenmezz Kızlar iki aylık bebeğim var, onun gelişimi için bana da yararlı bir kitap önerebilecek olan var mı? Annelik serüvenimde bana iyi şeyler katabilecek bir şeyler arayışındayım.