havvaya naime2855 ay kusura bakma bunu fark etmemişim demek ki Yok ya düz oluyor bizim arkadaşın oğlu var orta kısmı biraz dik duruyor ama diğer kısımları düz duruyor 8 yaşında falan
aybiduranne naime2855 ayyy bizimde böyleydi 4,5 aylıkken bi Karadeniz turu yapmıştık tatile gitmiştik ve çocuğumun saçı orda düzeldi 😆 (Güneydoğuda yaşıyoruz)
Nikita naime2855 hahaha benim kızım da böyle kirpi gibiydi. Ben öne doğru taraya taraya düzelttim. Şimdi çok güzel perçemlik saçı oldu 😍 ama söylenenler doğru inat ve asabi. Allah sabır versin annesi 🥰
tralicem naime2855 Benim bebeğim böyleydi 10uncu aydan sonra yatıştı ama biz çok yorum alıyorduk sokaktan gecen bebeğin saçlarına bak diyordu 🤣 o derecede diktii ve popülerliği saçlarıydı belirli bir dönem 🤣
Elif337798 Biz kesmiştik arka sı da öğleydi sürekli taranmamış gibi olurdı düzeldi kesince şimdi düz büyüyor
2_oglanannesi naime2855 kuzenimin oğlunun böyleydi çok tombul bir bebekti. Şiödi 2. Sımıfa gidiyor saçlarını uzatıyor annesi ipek gibi gayet önüne dökülüyo falan. Geçiyo yani. Kuzenimde o ara çok takmıştı doktorlar geçer demişlerdi öylede oldu
BordoHuniliAnne naime2855 bu genellikle geçiyor ama bizim lisede 1 müdürümüz vardı, adam 30 küsür yaşinda saçları hala dik dikti o yüzden hep kısa kestirirdi.