merverol28 alkış baybay için daha erken sanki ya🤪 bizimki de iyi izliyo hoşuna gidiyor ama yapmıyor daha. Ay valla bizimki de hep uyanıyor ağlıyor ama diş epey zorluyor tüm tuşlara basıyorum aam nafile gibi 🫠
Hahaaha o da iyiymiş🤣 bizimki antika bi çocuk ya Brokoliyi çok seviyo Kereviz , karnıbahar balkabağı pancar bunları çok severek yiyor bugün Trabzon hurması verdim onu sevdi baya mesela ben hiç sevmem 🤣 havuç Patates falan yavan geliyor herhalde öyle istekli yemiyor