Bizim gece uykusuna geçiş çok zor. Ağlayarak uyanıp duruyor derin uyutana kadar canımız çıkıyor, zaten gece de ya saat başı ya da 2 saatte bir uyanıyor. Ek gıdalarında bir türlü bir düzen oturtamadım daha yeni yeni 3 öğüne çıkmaya çalışıyoruz. Bizimkinin süt alerjisi olduğu için biraz zor oluyor