nurlinaa hiç üzülmeyin zor da olsa geçecek bir gün geriye dönüp baktığınızda gülerek hatırlatacaksınız. Ablamla benim aramda 11 ay var o yaşını doldurmadan doğmuşum. İkiz gibi büyüdük neredeyse, küçükken anlaşamazdık ama artık dost gibiyiz, her zaman birbirimize desteğiz herşeyimizi paylaşırız. Başlarda zorlanacaksınız ama ilerde güzel günler bekliyor 🌸