nurlinaa korunmama rağmen oldu beklemiyordum
Bi cevabınızda korunmak oldugnu soylemissiniz ve ayni cevabı veriyorsunuz ya bu bi korunmak degil belirtmek istedgm icn yazdim.eleştirmek degil bu.Yanlış bilineni duzeltmek oluyor ..Tüp bebek yada aşılama sonrası dogal yolla hamile kalan cok var bi garantisi yok bunu hayirlisi olsun demistim ayrica yine diyorum.eleştiri goremedim ben.Bildiginiz yanlış dogruyu duzelltim bircok cevap gibi..