Meri-Mel ElisaMom_ 33 günlük çok küçük değil mi kan damlası için , düşük mü çıktı normalde 4. Ayından itibaren veriyorlar ocean mikrofer olanı kullanmıştık biz
ElisaMom_ Meri-Mel benimde kafam karıştı anlamadım erkenden niye verdi hatta 15 günlük kontrole götürdüğünde vermişti arada kaldım diye vermedim banada erken geldigi için,40 kontrolüne goturucem ozaman kendi doktoruna sorarım yine
Meri-Mel ElisaMom_ d vitamini doğumdan sonra imiş kan için 4. Ayında baslamisiz şimdi notlarıma baktım canım yanlış yönlendirme yapmayayim diye yazıyorum bilgin olsun 😌🙏
ugurbocegmm ElisaMom_ Demir değil o, D vitamini canım. Demir 4 aylıkken başlanıyo diye hatırlıyorum, bende Dr’ un tavsiye ettiği özel bi marka aldım D vitaminini
ozan41 ElisaMom_ ben de aynısını kullanıyorum günde üç damla aç karnına vermemeye özen gösteriyorum doktor kusabilir belki aç karna demişti bir sıkıntı da yaşamadık bebegım iki aylık oldu