coldplayy aslhns Genellikle fırında yapıyoruz, nadiren de kızartmayı eşim balkonda küçük tüpte yapıyor.
Dedektifgadget aslhns daha şimdi hamsi yaptık afiyetle yedik komşuyada verdik bende fırsat olunca pişirmiş alıyordum ama pahalı artık . Ev kokuyor yalan yok ama zamanla Çıkar koku
nadidelifora aslhns cezvede yumuşatıcı su kaynatiyorum ben Hazır pişmiş balıklarin asla içini güzel temizlemiyorlar diye içim almıyor benim. Bizim gibi tek tek uğraşmıyorlar tabi 🙈 fırında yapınca da hiç kokmuyor aklınızda olsun🌸