ailecek çoluk çocuk balık aşığıyız. Ev kokmasın diye balıkçıda pisirtiyorduk (ya da fırına atardım daha az koku oluyor ama ocaktaki gibi lezzetli olmuyor bence) son zamanlarda içime sinmedi pisirttirmek, kapkara yağda pisiriyorlar yağı tekrar tekrar kullanıyorlar. Eşim de uskumru getirmiş bugün canım tavada mısır unuyla kızartması çekti kararttım gözümü pişirdim off 😍 amaaa kokuyor ya , mutfağı kapattım ev kokmuyor gibi ama eminim burnum alıştığı için öyle yoksa dışardan gelen biri kokuyu alır. Kızlar içimi rahatlatın pişiriyor musunuz siz de hshshs ne olucak bu koku ne zaman geçiyor tamamen?