MotheroftheSea olur mu, bende çok panik oluyorum. Yanımızda su ile bir yemek bir su vererek başladım :) Doktorumuz çok katı, blender yok dediği için ona güvendim. Biz 5. ayda tadımlara başladık, çatalla ezerek başladım. Biraz pütür, az pütür diyerek zamanla arttırdım. Eline bir şeyler verme, beraber yemek yemenin çok faydası var. Biz yerken bizimle yiyor yemeklerini çiğnemeyi özendirmede faydası oluyor.