Meri-Mel bir Azərbaycanli olarak kendimi o askerlerin aiellerinin önünde çok mahçup his ediyorum.onlar bize zafer kutlamay gelmişlerdi amma Allahın qisməti.allah katında şehit olmaları duyurulmuş buda bizim sevinçli bı günümüze geldiklerinde olmuş.rabbim tüm sehitelre eahemt eyelsin mekanları cennet olsun.ailelrinede rabbim sabırlar versin.2020 ci yılda yaniki Karabağ savaşında kapı bir komşumuzun oğlu kocaminda yakın arkadaşı şehit oldu onu evinə getirdiklerinden ne kadar agladimsa bir rabbbim biliyor annesiyle babası beş yil olmuş halada aynı günki gibi acı çekiyorlar.her gördüğümde çok kalbim kiriliyor