Bilecikli şehidimiz İlhan Ongan için şuan tören düzenleniyor , içim çok buruk dün kızımın doğum günü idi bir evladın da ölüm günü boğazım düğüm düğüm neden yazdım bilmiyorum ama yazmasam anmasam içim içimi yerdi mutluluğumu hep burada paylaşıyorum üzüntüm de o kadar çok sabahtan beri şehit kokusu havası var ilimizde herkes selam duruyor o babası annesi ayakta zor duruyor ne denir ki şehitlik gibi bir makama erdiler ama ölüm çok acı, cok soğuk gerçekten 🙏🥺