alpmila bebitonunannesi_ tabiki sevilmek çoğu kişi sevilmek der çünkü sevilince dünyanın en mutlu insanı oluyorsun gözlerin içi gülüyor zaten mutlu olan insan çevresini ailesini de mutlu eder 🫶🏻
Nil10 bebitonunannesi_ bence sevmek . Ben sevmedikten sonra karşıdaki kişinın benı sevmesinın hıc bi önemi yok