bebitonunannesi_ Bence sevilmek, insanı huzura erdiriyor, bir yerde birilerinin seni sevdiğini bilmek, herşeye rağmen. Koşulsuzca… Yaşamaya değer bişey. Rabbim sevdiklerimizi, sevenlerimizi çoğaltsın
kabakcekirdegi bebitonunannesi_ Sevmek bence . Öyle olmasa hepimiz en sevdiğimizle değil bizi en çok sevenle evlenirdik 😁
hira0502 bebitonunannesi_ bence ikisininde dengede olması lazım. Sevdiğiniz biri sizi sevmezse mutlu olamazsınız. Sevmediğiniz birisi sizi çok sevseydi insan sevmediği insanla nasıl mutlu olabilir
[silindi] bebitonunannesi_ sevdigin tarafindan sevilmek en süperi yoksa sevmedigim biri beni sevse gozume batar sevgisi bile 🤣
psikoanne Fuzuli bu soruya “Sevmek , çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın” demiş.. Sevilmek bambaşka bir duygu ama karşılıksız sevmekte çok güzel bence. Kocama hep derim annen baban seni severler evlatları olduğun için , kardeşin sever abisi olduğun için ama ben seni karşılıksız hiçbir bağımız olmadan sevdim 😍
473492 bebitonunannesi_ sevmekte sevilmekte biseye yaramiyor inan artik hersey papaya bakiyor ben icimdeki dedi anlatsam nasil dayaniyorsun nasil bas ediyorsun dersin sevmekte sevilmekte bes para etmez duygu canon acidiktan sonra kalbin paramparca olduktan sonra. Bi deger kalmiyir