Katılıyorum o dönem bizde öyleydik, cidden zor bir dönem. Kolaylıkla atlatın inşallah.🥰
2,5 yaştan sesleniyorum, buralar çok fazla “inatçı” fazla “ben merkezci” bir dönem.
Her dediğiniz şeye “hayır” kelimesini duymaya hazır olun.
Geçen kızıma annecim bunun adı ayakkabı çekeceği dedim, hayırr çekmeyecek dedi. Bu en küçük örnekti☺️🙉