Selam kızlar 17. aydan sesleniyorum buralar fena sakın gelmeyin.Neden azı dişlerinin bu kadar zor olduğunu söylemediniz bana😓 Kaç gündür perişan olduk. Yemek yemek şöyle dursun suyu zor içiyorlar,sırayla ateşleri yükseliyor, ateş düşürücü verip banyoya koşuyoruz. Sürekli kucakta durma istekleri ve sürekli ağlama krizleri var. En son dişçiye götürdüm normal mi bu kadar yoksa göremediğim çürük falan mı var o yüzden mi ağlıyorlar diye oda normal dedi jel verdi. Tabi güzel yanlarıda var ama şu an psikolojim onları yazmaya yetmiyor. Siz hangi yaş hangi aydasınız yukarıdakiler lütfen güzel şeyler olacak deyin🥺