GezginPaNDa efdaliye bu ülkede Türk’ün değeri yok Herkes Arap sevici olmuş Filistin icin ölüp bitenler Filistin bize baş sağlığı dilemedi Sudi Arabistan icin yas ilan edenler onlar da bize baş sağlığı dilemedi. Din kardeşlerimiz bize bas sağlığı dilemedi . Ama düşman dediğimiz Yunanistan diledi mesela.
Mammamiaa_ GezginPaNDa hanımefendi Yunanistan’ın paylaştığı durumu gördünüz mü? Silip özür diledi. Ayrıca Filistin’i savunurken ben zulüm gören insanlar için savunurum. Üç gündür milli yasımı tutuyorum şehitlerimiz için. Arap sevici yazmanızda benim hoşuma gitmedi ırkçılığa giriyor. Peygamber efendimiz( sav) o da Arap. Yani ne bilim bu tür şeyler hoşuma gitmiyor . Allah şehitlerimize rahmet eylesin geride kalanlara sabır versin. Devlet büyükleri umarım her konuda gereği neyse yapar.
deleted20517 efdaliye Yanlış anlaşılacam ama umrumda değil Filistin için bile Türkiye onca şey yaptı sayamayacagimiz kadar çok şey unutulmasin diye ama konu bizim vatanimizin şehidi olunca baş lider hicbisey yapmıyor ates düştüğü yeri yakıyor gerçekten,20 tane şehit verdik kolay değil 20 tane neden tüm Türkiye’de aynı anda selalar okunmadı neden milli yas ilan edilmedi hala saçma sapan gunduz kuşağı saçmalıkları var ya en basiti kanallarda siyah kurdele olurdu neden yok bu basit gelebilecek şeyler aslında ama onemli olan şeyler ki devletin umrunda değil
efdaliye deleted20517 Arap seviyor bizimkiler🙂 Arap liderine bişey olursa yas ilan edilir 20 vatan evladı şehit olmuş kimene…
tosbikannesi6 deleted20517 o kadarrr haklısın ki ben asla ama asla Filistin için yas tutmadım direnişmiş yürüyüşmüş ne katıldım ne katılırım . Benm ülkemin evlatları şehit olurken başkasının derdine düşmem önce can sonra Canan demişler
PoppyDaNeer efdaliye benim ülkemin evlatları için edilmiyor Demirtaşı serbest bırakacaklar ya akılları vatan hainleriyle daha meşgul…
PoppyDaNeer bebeyimveben Hiçbirimiz şaklabanlık yaparak oturduğu yerden milyonlar kazanmıyor yalnız. Kimi savunuyorsunuz cidden akıl tutulması.
tosbikannesi6 efdaliye Bn utanıyorum bu halktan bu hükümetten bu düzen(sizlik)den lanet olsun başka da bir şey demiyorum .
fza tosbikannesi6 insan insandır. Filistin için yas tutmadım diyorsunuz sanki marifetmis gibi. Siz İsrail’in yaptığı zulme sessiz kalarak destek oluyorsunuz farkında değilsiniz. Müslümansak zaten müslümanın derdiyle dertlenmemiz gerekiyor. Yok degilseniz de insan olarak soykırıma gözler önünde katliamlara uğrayan bu mazlum insanlara destek olmanız gerekirdi. Vicdanınız ölmemişse tabi..
efdaliye linosko1 o ateşin bı gün bu duyarsizlarin evine dusmeyecegini kim bilir o zaman ne yapacaklar merak ediyorum
Ahsensmom_ Canımız yanıyor şehit olsun herhangi bir vefat olsun çok üzülüyorum kendimi onların yerine koyuyorum duyarsızlık insanlığa yakışır bir davranış değil.
fza efdaliye çok haklısınız, kesinlikle katılıyorum. Ufak bir şeye takıldım. Bu kadar vatan sevgisi olan birinin profil resminde Elizabeth değilde daha farklı şeyler görmek isterdim. Sadece gözüme takıldı yazmak istedim.
gg3848 efdaliye çok ama çok acı ateş düştüğü yeri yakıyor insanlar eskiden en azından birkaç gün de olsa üzülüyordu ama artık şimdi duyup 1 dakika bile üzülmüyorlar duyarsızlaştık gaddarlaştık
14032 efdaliye yolda tanımadığımız insanlara selam bile vermiyorken onlar bizleri tanımadan bizler için şehit oldular 20 can 20 ev hepsinin yarım kalan hayatları hayalleri… o kadar kötü bi dönemdeyizki hiç kimse kendinden başkasına üzülmez olmuş Bir kaç saniye haberlere çıktı sonra herkes hayatına kaldığı yerden devam etmeye başladı 😔
efdaliye 14032 evet bende buna şaşırıyorum eskiden böyle değildi hiç değilse şöyle siyah bı kurdele koyarlardi ekran kenarına yayın akışı değişirdi falan şimdi hiç bişey olmamış gibi herkes devam ediyor.. insanlar gerçekten çok duyarsız olmuş sosyal medyayı söylemiyorum bile…