efdaliye o 20 kişiden biri tanıdığımızdı. Abimin arkadaşıydı ve yeni evliydi. O kadar üzüldüm ki… Tanıdığımız olmasaydı da aynı şekilde hissederdim. Dün ben birkaç instagram fenomenini takibi bıraktım. “Siz işe giden insanlara işe gitmeyin diyebiliyor musunuz? Bu da bizim işimiz” diye savunma yapıyorlar ama işe gidip mesaili çalışan biri ile fenomenin link vermesi tamamen farklı çalışma stilleri. Çok gözüme battı insanların gülüp eğlenmesi, konsere gitmesi, bb krem linki vermesi. Bilmiyorum çok içerledim…