irem_alya_srtsn7 Bende 6.aydan sonra ilacı bırakıp pekmez vermeyi düşünüyorum
sevimseker ben toplasam 1 hafta verdim sonra vermedim
sevimseker 5 ay 15 günlük
@sevimseker hi o zmn kullanabilirsin canim sıkıntı yaşamadık biz