melekveemir Enjektör yani şırıngayla deneyebilirsiniz. O da zahmetli tabi ama yine de süt içmiş olur en azından.
beyemrr doramm alıştırma bardakları var ben mamajoo markasından aldım hem basıncı biberondan farklı hem bebek gücüne göre akış yapıyor bi onu da araştırın isterseniz. Benim bebeğim memeyi uzun zamandır almıyor bende sağarak ilerliyorum
mavideniz96 doramm bebekler emmesi sağım makinelerinden daha güçlü üzmeyin kendinizi o emince daha çok süt geliyordur