Kızlar bebeğim 3ay 22 günlük yaklaşık 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz ve çok az tutuyor .az önce sağım yaptım uzun zamandan sonra ve 20 dakikada sadece 50 cc geldi .benim kızım aç mı kalmış yani kafayı yiyorum .ya da sağımla onun direk içmesi arasında fark var mı .biberon da hiçbir şekilde tutmuyor sağdığım süt de boşa gitti .napıcam ben ya