egeboy bnce hıc ona baglı dehıl karnı yok uyuyo ama malesef emen cocuk oyle gece su ıstegı oldugunda emmek ıster anneyı ozledıgınde emmek ıster uykuya gecmek ıcın emmek ıster sadece acıktıgı ıcın degıl bnde ılk oyle dusunuyordm doymuyo dıe doktor emen bebekler zaten sadece acıktıgı ıcın uyanmazlar dedı tok olduguna emınsen dıyer butun sebeb ler uyanması ıcın olabılıyo 9 aylık olacaz hala hece defalarca uyanıyo emmek ıcın hatta bu durum kiş ayında daha fazlalaşti içiridekı havayı petekler kurutuyo ve ıster ıstemz bızım nasıl agzımz kuruyo su ıstemz oluyo onlarda da oyle