Ben ek gıdaya başlayınca da değişmedi bu durum. Karnının yok olduğuna eminim ama uykular daha da kısaldı gittikçe. Bence destekli uyudukları için oluyor. Kaşık maması da tercih sizin tabi, ben kullanmadım sağlıklı olduğunu düşünmüyorum, gerekirse kendim yulaf unu ve meyveler ile muhallebi ya da un çorbası tarzı şeyler yapıyorum akşam öğünlerinde.