sevimseker 4 buçuk aylık bebeğim genelde uykuda beslenıyor 90 cc mamayı zor içiriyorum hepsini içtiğinde inanılmaz mutlu oluyorum.Çok iştaksız ve kilosu düşük bir haftada 30 gr almış çok kötüyüm :( 5.ayda ek gıdaya başlıcaz inşallah sever çok korkuyorum ek gıdayı da yemez diye. Kaşık maması alıp denemek istiyorum bende marka önerisi olan var mı hipp iyi diye duydum