sevimseker Bebeğim 4 ay 26 günlük 90 cc mamayı zorla içiriyorum arkadaşlar kilosu da az anne sütü günde 60 cc anca alıyor mamayı mı sevmiyor acaba sizin bebişler ne kadar içiyor?
ArasAkbulut sevimseker 4 ay 3 günlük oğlum var similac kullanıyorum, 3 saatte bir 120-150 cc arası içiyor. Birkaç gündür tamamını bitirmediği oluyor biraz huysuzluk döneminde
Ebrupolat_ sevimseker 3 ay 8 günlüğüz 120 cc içiyo ama ben emziriyorum gece 1 kere mama veriyorum bazende sütüm olmadığı zamanlar
eslem123 sevimseker canım benim ki de öyle yavaştan anca 120 liğe alıştırmaya çalıyorum 4 ay 15 günlük yesin diye gözüne bakıyorum senin ki kaç kilo sütüm zaten yok emmiyordu maça günde 1 2 defa
Derin_23 Benimde öyle hiç yemiyo aptamil ve Hipp aldım yine yemedi emziriyodum kilo almadı şimdi düzgün emmiyo bile beni açlık hissetmiyo kızım ya cok zormuş yemeyen çocuk ne yapmalıyız bilmiyorum
sevimseker ArasAkbulut Bazen bizim 90 bitmiyor bile kaşık maması alıp takviye mi yapsam diye düşünüyorum belki onu yer sever
Yenianne2 4 ay 12 günlük 90 cc den üstünü asla içmez 100 bile içmez alıştım artık 3 cü ayından beri böyle
sevimseker Yenianne2 Benimki de öyle kaşık maması alıp takviye mi yapsam acaba diye düşünüyorum belki onu sever
Derin_23 sevimseker bende kaşık maması alıcam hatta bugün😂 yani yemiyo aç olduğunu biliyorum açlığını bile hissetmiyo
[silindi] sevimseker biberon deliği küçük değilse 3 saatte bir kilo/56 içiyorsa endişe edecek bir şey yok. Benim bebeğim 6 aylık olunca 120 içti
eslem123 sevimseker canım benim ki de düşük 15 gün önce 5700 dü aynı sorun ben de de var ne yapacağımı şaşırdım
ArasAkbulut nilmur0 7.5 kg ama boyuda uzun, biraz tontiş ama doktorumuz kilo sorunu yok dedi 😄 sadece mama yiyor, doğumda yaşadığım sıkıntılardan dolayı hiç emmedi
Anastasia sevimseker canım benim bebeğimde böyle şuan biran da değişti. Farklı mamalarda denedim ama yine aynı. Resmen kavgayla zar zor içiriyorum mamayı. Zorluyorum ne yapayım prematüre doğum kendi bir parça zorlamasam eriyecek tamamen
Minime sevimseker bence yine iyi içiyor,benim kızım 11 aylık bildim bileli 100 ü geçmedi 😂 5.ayda başlamıştık mamaya hep aynı hiç artmıyor içtiği mama kilosu da boyu da iyi maşallah çok içmesinin bi önemi yok bence