[silindi] eşimi hiç görmüyordu ki binanın grubunda eşimin numarası var diye ona mesaj attı evet aynen öyle o gun camda bağıra bağıra konuşmalar çalışanlara börek göndermeler kahkaha atmalar el sallamalar falan sadece çocuklarım evin icinde oynuyor diye benden sikayetciydi orda otururken onun bir derdi var ama ne bilmiyorum bende binanın grubuna bu mesajı attım birisi müdahale etsin yoksa savcılığa gidicem yazdım gruba yazamadi salak özelden yazmayı cesaret etti