Esrakooo Nazosnaz benimki de 6 aylık oldu biraz önce yazdım ne yapacağımı bilemiyorum geceleri hep uyuyan bebek uyumuyo kendini arkaya ata ata ağlıyor nasıl bitecek 🥺