Nazosnaz Arkadaşlar 7 ay 5 günlüğüz ama btmeyen gazimiz var ve çok ağlıyor napcami sasrdm sizde de oluyormuydu bu aylarda biraz içim rahatlasn
Umuttt Nazosnaz allah kolaylik versin bazi bebeklerde oluyor oyle biz hic gaz sorunu yasamadik cok sukur
Betul055 Nazosnaz Allah kolaylık versin 4.ayda bitti bizimki ama ne 4 ay diyorum😏 bazı bebeklerde 1 yasa kadar sürüyor İnşAllah tez zamanda biter gider damla kullanıyor musun
Mervemim Nazosnaz bnde 7 ay 13 günlük aynı şekilde gaz konusu devam ediyor damla kullanıyoruz haladaha bi nebze rahatlatıyor
Gezginprenses Nazosnaz yemeklerine zeytinyağı, tereyağı, kimyon kullanın sürekli artı armut verin bağırsakları çalıştırıyor . Gün kurusu , hurma felan verebilirsiniz bağırsakları çok güzel çalıştıryor.
Nazosnaz Betul055 inşallah canım kullandım faydasını görmeyince bıraktım herkes Duo belki gaz değildir dye ama kakasını yaptığı gün okadar sakın oluyor ki zaten bir gün yapiyo ertesi gün yok yapamadjgi o gün sabahı zor edyrz
Betul055 Nazosnaz hangi gaz damlası ? ben 4 farklı damla denedim en son sap simlex aldım çok şükür Allah’a dedim.
Betul055 Nazosnaz bizde ilk onu kullandık tamamen bitkisel olduğu için hiç bişe yaramıyor DAP simlex öneririm
Nazosnaz Gezginprenses tamam cnm denedigim şeyler hepsi ama düzenli vermeyi deneyeceğim teşekkür ederm
Abrakadabra Ihlamur ver canım bizdede oluyor sabahları kahvaltısında iciriyorum 10 yada 20 CC hem tuvaletini de rahat yapıyor rahat uykuya dalıyor.
Nazosnaz Abrakadabra işte bunu hiç denememstm cnm bide bunu deneym ins faydasını görürüm çok teşekkürler
Abrakadabra Nazosnaz Dene canım bende Yeni başladım 3 gün falan oldu 7 ay 2 günlüğüz bizde ıhlamur 7.aydan itibaren veriliyormuş şifa olsun kuzuya🌺