Rumeysa6774 cnm bnde böle Bi post açmştm sezeryan yerimin Bi tık üstünde sertlik ve şişlk vardı ilk 4.ncü gün gittiğimde doktor krem verdi iç dikişle alakalı dedi baktım iyi olacagma daha da sertleşip şişiyo kesin enfeksiyon kaptm diye cok üzüldüm resim cekip attm doktoruma cagrdı yanına, gttm cok şükür normal dedi enfeksiyon yok bu zamandan sonrada olmaz korkma 1bucuk ayı bulur iyileşmesi kremi kullanmaya devam et dedi suan 1 aylk oldk daha var şişlk ama eskisi gbi degil ama sen yınede görün herkesin bir değil