Rumeysa6774 Merhaba 26 gün önce sezaryen oldum dikişlerim dıştan iyileşti ama sagdan sola kadar elimle bastırdıgımda sertlık var sanki içinde kalem varmış gibi sizdede oldumu geçiyor mu doktor a gitmeli miyim çok agır kaldırdım koltuk fln ondan olur mu??
Deletedmom73 Rumeysa6774 içten sertlik olması normal benim 9 ayı gecti hala sert geliyor eline iç dikişlerden sanırım.
pinarsvcn Rumeysa6774 normal diyenlere bakmayın sakın evet bazı kadınlarda yıllarca geçmezmiş o şişlik ama herkese göre değil bende de aynısı oldu herkes olur o geçer dediler ben dinlemedim hastahane enfeksiyonu bu dedi antibiyotikle indi eğer gitme süremi uzatsaymısım tekrar yara yerini açıp iltihabı dışa akıtıp tekrar dikiceklermiş
Haticemree Rumeysa6774 benmde oyle 9gn once sezeryan oldum. Doktora gtmstm cuma gunu morlukda vardi cokmj hareket ettn dedi yada hapsurup oksurduysen olablr dedi. Kan birikmstr muhtemelen enjektorle cekerm gecmezse dedi göbeğimi sarmami syledi baski uygulasn diye
Kaanefuli Rumeysa6774 aynı şey bende de oldu gittim rahmin içinde kan birikmiş bas kısmın sert olması dikisin baş yeri olduğu için bence nolur nolmaz git
Rumeysa6774 Haticemree korse kullanıyorum . Bnee agır kaldırdım 15 günlükken koltuk fln taşıdım keske ypmsaydım😕
Rumeysa6774 Kaanefuli iç tarafta şişlik dışardan belli olmuyor bastırınca kalem gibi acaba iç dikişler olabilir mi?
Haticemree Rumeysa6774 dıştan da belli oluyor dikisin 1 parmak üstünde oluştu ama ben yatmadm hareket halindeydm ondan olablr doktorumjn dedgi gibi
Kaanefuli Rumeysa6774 ışlem falan yapılmadı dogumumda zor oldu öyle fazla ilgilenmediler bastan saldilar
Burcubayram01 Rumeysa6774 canım brnimde öyle olmustu ve agrida vardı doktorum iplik alerjisi olduğumu söyledi geçer kendiliğinden dedi öylede oldu bı zaman sonra gecti
Rumeysa6774 Burcubayram01 ay inş gecer teşekkür ederim içim rahatladı ama yinede bi gözükeyim doktora 🙏🙏
Ertugrul19 Rumeysa6774 hayır normal değil benimde sismisti kızarmıştı iltihap toplamis içten ağrı varsa normal değil tamam benimde hala sert ama sis değil dikisin altı sert sadece
Nes94 Rumeysa6774 26 gün de ne koltuk kaldırması napıyosun:) kontrol ettir derim ben doktorun hiç uyarmadi mı ağır kaldırma dikişlerin açılma ihtimali var diye. Bende dıştan şişkinlik oldu oda normal dendi canım. Birde benim dikisimde mavi bi ip vardı 10 gün sonra onu aldırdım ama iki taraftanda ucu vardı ip yok değil mi
Rumeysa6774 Nes94 canım bende yok ip kendisi çıktı bide agır kaldırırken dıştan iyilesmişti. Dktor kaldırma dedi ama bebegime salonda yer yapmak için koltuk kaldırmak zorunda kaldım odamız soguktu ısınmıyordu bende salonu ayarlamak zorunda kaldım eşimde işteydi mecbur kaldırdım ama çok pişmanım valla😕