bossmomm ruveyda_34 hayır başvurursanız ikinizinki de iptal olur bir daha başvuru hakkınız da olmaz İkinizden biri başvursun
Liliyy Beybiiii genç kategorisanda 1+1 evler var sadece pdf te yazıyor keşke oksaydınız orayı diğer kategoride 2+1ler var
Sonsuz18 incihanim_ anlamadım yani şartlara uydum başvurum kabul edildi mi diye soruyor bayan kurada ismim varmı diye
bossmomm Beybiiii eşiniz 30 yaş üstüyse keşke o başvursaydı çünkü 30 yaş altı genç kategorilere 1 + 1 çıkıyor 30 yaş üstü olanlara 2 + 1
incihanim_ bossmomm böyle birşey mi var gerçekten ilk ben başvurduğum için eşimin ki olmamış ahh keşke önce eşim başvursaydı üzüldüm şimdi
bossmomm incihanim_ canım ben de bilmiyordum başvurunca hani bir form oluyor ya okuyorsun onaylıyorsun orada yazıyordu yoksa ben de kendi adıma başvuracaktım onu okuduktan sonra eşime söyledim ondan başvurduj