Beybiiii Kızlar 25 yaşında evli iki çocuğum var genç kategorisi seçtim doğru mu yaptım acaba Zirat bankasından iban atılar ücret ödedik E devlete tahsil edildi yazıyor kuraya girmiş mi oluyorum
incihanim_ Beybiiii hayır canım parayı yatırıyorsun kura ile çekiliyor çıkmazsa eğer paranı geri iade ediyorlar bende bugün ibana para yatırdım bakalım hayırlısı 🤲
Beybiiii mercankus inşallah red gelemez 7 senedir bekliyorum benden daha durumu kötü varsa önce onlara çıksın bana dua edin kızlar 🥺
Sonsuz18 incihanim_ anlamadım yani şartlara uydum başvurum kabul edildi mi diye soruyor bayan kurada ismim varmı diye
Umaycan Ben para yatırdım genç kategorisine süreç devam ediyor diyor . Babamın evi ve arabası var üstünde olur mu ?