1eylul2selim veli gruplarından da öğretmenler gününden de nefret ediyorum 😂 öğretmenlerin hediye kabul etmemesi gerekiyor. Ama bişey de demiyor çoğu. Kızımın sınıfında geçen sene saçma sapan şeyler yaşandığı için bu sene hediyeye göre katılacağım dedim. Ayakkabı almak istediler, ben de hediye çeki dedim. Yardım çeki gibi olur dediler. Ayakkabıya karar verdiler toplu almaktan çekildim. Sanki öğretmenin alacak durumu yok da biz alıyoruz gibi 🤣
Oğlumun grubunda ise hiç birlik çıkmadı bi kısım pike takımı alalım çay seti alalım diyince orası da bireysele döndü. Vallahi yorgunluk. Bağış da kabul etmiyor veliler. İlle bişey olacak fiziki bişey teslim edecekler yoksa yapacakları yaranma işi olmayacak.