Bu postun altında genel olarak yapılan bir yanılgıdan bahsetmek istiyorum. Belki birilerine ilham olur. Öğretmeniniz eğer maddi bir beklenti içinde ise zaten ne yapsanız yeterli olmayacaktır.(altın alanlar falan duydum. ne kadar ayıp . Ben öğretmen olsam bunu kendime hakaret sayarım.) Eğer manevi değere önem veren bir öğretmen ise zaten hatırlanmak bile yeterli olacaktır. Ben oğlum anasınıfına ilk başladığı yıl öğretmenimiz adına tema vakfına sınıf mevcudu kadar fidan bağışı yaptım. Sertifika yolluyor tema. Adınıza şu kadar fidan bağışı yapılmıştır diye. Sertifikayı güzel bir çerçevede öğretmene götürdü oğlum. içine de güzel bir not yazdım. Akşam öğretmeni sesi titreyerek arayıp teşekkür etti bana. Düşünceniz çok ince, aldığım hiçbir hediyeye bu kadar sevinmedim demişti. Hem bir anlamı hem de bir amacı oldu hediyemizin.
Bu şekilde bağış yapılan başka kurumlar da var bu arada. Losev gibi. Bu şekilde bir şey düşünebilirsiniz sevgili anneler. Gösterdiğiniz saygı, anlayış, işbirliği öğretmenler için kafi zaten. Sevgiler 🌸