inci86 ideal ideal evet birlikte büyüyo olmaları cook güzel ama ilk cocugum kücüktü mesela ikinci gebeligim asırı zor gecmisti hep kucagımda olmak istiyodu almayınca krizlere giriyodu ayagımda sallıyodum karnıma tekmeler atıyodu erken dogurdum bu yüzden zaten herneyse sükür simdilik güzel ama cok zor hep uyandırır oynamak icin bagırır uyku düzeni yapamıyorz emzigini alır kacar güzellikkeri fazla tabi bez getiriyo biberonunu tutuyo sallıyo zarar vermiyo ama bakım kısmı ikisi de bebek olunca zorluyo