inci86 ehliyeti alıp bezi bırakıpta düşünün. Olmaz olmaz bu hamileliğinizde yataktan kalkamaz hale gelebilirsiniz, boşuna dosyayı yakmayın. Kendinizi o zaman tam hazır hissedeceksiniz gibi anladım yazdıklarınızdan çünkü tam hazır olsaydınız bu çelişkiye düşmezdiniz. Hakkınızda iyisi olsun inşallah 😊