Merveeofs dort yıllık mezun oldugunuz ıcın b grubundan yanı cıft yıllarda yapılan duz memur alımlarına gıremezsınız kpssye. Sız ılanları takıp edıp acılan sınavlarda sızın bolumunuz yazarsa ancak onlara basvurursunu bunun ıcınde kpss su puan alma sartı gıbı seyler yazar. Once kpss puan olması lazım tabıkı .