esraalic minikaslancik düzensizlik değilde tamamen kesti ilk iki kutu da regl olmuştum şimdi 4. Kutudayım 40 gündür olmuyorum
minikaslancik esraalic ben de aynı şekilde bir de baş ağrısı yapıyor aşırı 40 gündür regl de yok korunuyoruz ama insan ister istemez korkuyor bebis kücük emzirirken de iki tane ilaç biliyorum acaba diğeri böyle mi
esraalic minikaslancik cezarette sanırım diğer hap onu kullanmadım bilmiyorum 🤷 herkeste farklı yan etki gösteriyor mesela bazılarına kilo yapıyormuş bana yapmadı
esraalic minikaslancik valla bilmiyorum doktora gittim hatta olmuyorum diye ilactan dolayı hapa devam et dedi aman hamile olmayayım varsın adet olmayıvereyim 😂 hiç hazır değilim çünkü yeni bir bebise Allah isteyenlere nasip etsinn