uzun02 Cerazette doğum kontrol hapı kulanan varmı bana kadınların bütün korunma yöntemleri kısır yapıyor dediler
aysebb uzun02 Zlynda kullanıyorum 2 yıldır ikiside emzirirken kullanılan hemen hemen aynı haplar. Öyle birşey yok elbette 🙄
mslhfs uzun02 doğumdan önce dört yıl Yasmin kullandım ilacı bıraktıktan iki ay sonra hamile olduğumu öğrenmiştim ben de bir yan etkisi olmadışu an bebeğim 14 aylık emzirdiğim için cerezette kullsnıyorum haptan devam ediyorum çünkü çok memnunum
esraalic uzun02 ayy banada hap kullanıp da bırakınca çocuk olmuyor diyorlar 🤦🤦 Zlynda kullanıyorum bende
mslhfs uzun02 5 aydır adet oluyorum düzensizlikdı doktora gittim emzirmeden dolayı dedi 2 aydır düzene girmeye başladı zamanında olmaya başladım
esraalic minikaslancik düzensizlik değilde tamamen kesti ilk iki kutu da regl olmuştum şimdi 4. Kutudayım 40 gündür olmuyorum
esraalic uzun02 hap kullanmadan önce evet duzenli oluyordum şimdi 4. Kutudayım 1 aydır olmuyorum adetimi kesti hap doktor normal dedi
esraalic uzun02 doğrudur canım ben doktora sordum gayet normal bazen adeti keser böyle sen kullanmaya devam et dedi. Onun dışında başka bir yan etkisi olmadı bende
Retzja Tüplerinizi bağlatmıyorsanız hiç bir yöntem infertilite yapmaz. En güvenli yöntem deri altı implant, ben bu şekilde korunuyorum.