karabuluttt bende de oluyor bu, bir numara büyük molfixe geçtim yine oldu primaya geçtim yine oldu. Tam beden kullanıyorum şu an, bazen oluyor bazen olmuyor. Gece çok emdiğinde oluyor aslında, yani ya gece uykusunu açmadan bez değiştireceksiniz ya da benim gibi her gün çarşaf kıyafet yıkayacaksınız 🥲