Nurmrdvn kademeli bıraktırdım ilk önce gündüzleri geceleri ilk vermedim eşim uyutuyordu zaten beni görmediği için de sadece meme diyordu yarım saat bekledin baktım uyumuyor eşim de artık kıymadı bugünlük ver bir şey olmaz dedi verdim ertesi gün 20 dakika uyumadı tekrar söyledi eşim dedi ki ver bugün de bir şey olmaz ama bir yandan bıraktırmam da gerekiyordu tekrar verdim ertesi gün baktım çok yorgundu zaten direk bayıldı yani siz de bu şekilde yapabilirsiniz kademeli bir şekilde ilk başta sallayarak mı uyutuyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz bilmiyorum bir sallayarak uyutuyoruz aradan 15 dakika 20 dakika geçti mi uyumuyorsa verin ertesi gün zaten bir düşüş yaşanacak illaki ama gün içinde asla göstermeyin kaldırın yani ben sakladım geçen gün gece çok uyanıyordu o sıra verdim ama sabah uyandiginda saklamıştım muhtemelen gece rüyasında emdiğini düşündü 😆 daha dışarı çıkmadık alışveriş merkezine başkasını da görmedi görürse tepkisini nasıl olur bilemiyorum b bazen meme diyor ben de mama mı istiyorsun annecim diyorum sonra mama diyor