İnşallah bu şekilde gider. 16 aylık kızım Dün emziğini kopartmış emziksiz uyuyacaktı eşim ama kıyamadı diğer emziğini verdi , şimdi emziksiz uyuttum gün içinde 1 kere emdi sonra sakladım meme dediği zaman ilgisini farklı yöne çektim.
Sorum şu kaç günde bırakır geceleri nasıl olur ? Başkasında görünce meme diye ağlaması başlamıştı tekrarlar mı süreç nasıl devam eder ?
