birprensannesi1 ay hayır 😂🤭Ateş ve kusması var diye acile gittik küçük çocuklarda ateş yüksekliği normal değil dediler daha 15 gunluktu Hersye temiz çıkıyordu kanlarda vs İki üç kez film çekildi çok net bişey yoktu ama Yeni baslangica benziyor Dedi doktor. Aynı zamnada idrar kültürü vermiştik üç günde zor cikiyir Zature tedavisi olurken Sonuc çıktı ve İye yo sonradan öğrendik . Yanlış Anlaşılmak istemem bu şekilde oldu Ama brosnjt geçirmedi . Çok tesekur ederim umarım hickimse yaşamaz bebekelr çocuklar hasta olmaz inşallah ♥️