Merhaba bebeğim bugün tam 40 günlük oldu. Eşimle ben grip gibi bir şey olduk burnumuz akıyor ve öksürüyoruz. Bebeğiminde sesinde biraz değişiklik var kısılmış gibi ve burnu tıkalı. Neler yapabilirim? Bu süreci nasıl geçireceğim. Daha çok hastalanır, ateşi çıkar diye çok endişeleniyorum.