hzlhzl
Teşekkür ediyorum🌸
Hayatımdaki ilk ameliyatımdı hem de, hiç bıçak altına yatmamıştım. Doğumdan birkaç saat sonra eşim ilkinde kalkıp yürümeme yardım etti, ikinciyi tek başıma yürüdüm tek başıma yürümem lazım yoksa hep destek isterim dedim tuvalete bile tek gittim. İlk gece eşim yattı uyudu yatağımda hatta oturdum sabaha kadar bebeğimle ben😂 sonrası zaten sarılık olunca bebeğimi fototerapi için yenidoğan yoğunbakıma aldılar 4. Günden itibaren hasteneye gidip geldim 2-3 saatte bir emzirmek için 24 saat boyunca. 6 günlükken de evimize geri döndük, ailemin yanında İstanbul’da doğum yapmıştım, evimiz Çanakkale’ye döndük. Öyle olunca sezaryenli olduğumu da unuttum açıkçası sadece gülemiyordum nefesim içime kaçıyordu gülerken😂 şimdiki aklım olsa prenses gibi yatardım ama ben Seyit Onbaşı gibi bütün stresleri sırtlanıp kalktım bir yerde hastanelik oldum🥲