Okadar iyi bir kargo ki , aradığı zaman abla bebek uyumuyorsa zile basacam diyor (ilk getirdiginde bebek uyuyor zile basmayin dedim adamin aklinda kalmiş)😁 asansöre bırakıyor tık hemen alıyorum.
Ama premses kargo evlerden ırak sürat kargoyla cok hatıram var oyuzden nefret ediyorum
Nişanliyken eşim kolye göndermiş ne akla hizmetse, 1 hafta kargo aramıştım 🤦🏻♀️😂😂