myangelson Zamanında oyle bir hata yapmıştım ordan biliyorum 🙈
Birde sürat kargo aman allahim geçen beni delirtti,asansör çalışmamış diyor götürüp markete bırakıyorum tepem attı 🤦🏻♀️
Arkadaşım pamuk prenses misin bebeğim var çıkar mısın yukarıya diyorum
Olmaz cok yoğunuz diyor
Tlfonu suratına kapattım gittim taaaa site kapısına kadar kutuyu çektim elinden aldim vallahi kafasına atacaktım şükretsin evde bebem vardi
Hiçbir kargoyla sorun yaşamıyorum şu sürat kargo tam bir işkence